Tak že koupíme lístky do Sazka Areny, resp. do OuTů Arýna… na MS ve florbale. Fajn. Ale jakej je nakupování online porod i u takovéhle mega firmy, to koukám.

Začněme u oficiálního webu MS (pro nekvalitu jim reklamu odkazem dělat nebudu). Okej, první defekt, že na samotném webu MS lístky online nekoupím, pominu. Horší už je dost zmatená prezentace informací, kde teda lístky koupit. Na stránce „vstupenky“ jsou cca 4 články – každý o tom, na jakou část MS lístek už lze zakoupit. Samotné články jsou prázdné promo a trocha informací. Dovíme se, že na základní část hranou v Ostravě lze koupit lístky na Tickeportalu. Na play-off do O2areny zase pouze na Sazkaticket a na zápasy o umístění (asi 7.-12.) do sportovní haly zase přes Ticketportal. Ale pořád v pohodě, bylo hůř.

Jde se tedy na finálový den, tzn. Sazkaticket. Nakupoval jsem online lísky na hokej v New Yorku do Madison Square Garden, tzn. očekávání jsou velká, ale tohle jsem nečekal.

Na webu je celkem pěkná mapa všech míst. Vyberu si dvě a dám rezervovat. Ouha, „musíte být registrován“. Dávám své údaje. Ouha, „tento email je už registrován“. Normální, kliknu tedy na „zapomenuté heslo“ v očekávání, že budu vyzván k uvedení emailu a heslo mi hned přijde. Nene, nepochopitelně to po mě chce nejen mail, ale i přihlašovací jméno (to je naprosto nestandartní a zbytečná brzda). Na Sazkaticket jsem byl kdysi, jméno si už nepamatuju, odkaz „zapomenuté jméno“ přirozeně není :) a tak holt nová registrace. Jedeme dál.

Registrace dokončena a ke svému údivu shledávám, že možnost platby/doručení je pouze „osobně na pobočkách Sazkaticket“. Pár dní před akcí žádný bankovní převod, platba online. P.S., uživatelskou přívětivost celého webu už ani nekomentuju.

Ale i to se dá zvládnout, terminály Sazkaticket jsou v každé trafice. Na rezervaci je napsáno „uhradit do jednoho dne“. Předpokládám tedy, že ten jeden den mám ten lístek rezervovaný. Ouha, večer toho dne shledávám, že jedno z těch míst je na webu obsazené (někdo koupil) a druhé je volné, tzn. nic závazného to nebylo.

Druhý den ráno tedy mířím do trafiky, že chci lístky do arény. Další překvapení – na terminálu vám zarezervujeme lístek do daného sektoru, ale neumíme rezervaci na konkrétní vámi vybraná místa (!). Vyberte místa na webu a s číslem rezervace se dostavte zaplatit.

Takže do práce k počítači, udělat rezervaci a rychle ven do trafiky zaplatit než to někdo vyfoukne :). A je to tady, máme lístky.

Nevím, ale taková velká firma by si opravdu v dnešní době mohla dovolit propracovanější online systém.